فایل ورد تاثير علم عصبي مصرف کننده در وبسايت هاي تجاري بر ادراک و تمايل بازديدکننده به خريد

لینک دانلود

 فایل ورد تاثير علم عصبي مصرف کننده در وبسايت هاي تجاري بر ادراک و تمايل بازديدکننده به خريد دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد تاثير علم عصبي مصرف کننده در وبسايت هاي تجاري بر ادراک و تمايل بازديدکننده به خريد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد تاثير علم عصبي مصرف کننده در وبسايت هاي تجاري بر ادراک و تمايل بازديدکننده به خريد،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد تاثير علم عصبي مصرف کننده در وبسايت هاي تجاري بر ادراک و تمايل بازديدکننده به خريد :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي پژوهش هاي کاربردي در فناوري اطلاعات، کامپيوتر و مخابرات

تعداد صفحات :27

چکیده مقاله:

با وجود هزینه های زیادی که صرف ساخت، مدیریت و نگهداری کسب و کار الکترونیک بر مبنایمدل های مختلف جذب مشتری می شود، نظر اغلب بازدیدکنندگان نسبت به سایت های تجاریچندان مثبت نبوده و فروش این وبسایت ها از درصد پایینی برخوردار است. در این پژوهش، مدلمروری کاربردی وبسایت های تجاری عصب پایه که درصدد تعامل با ناخودآگاه مخاطب و بااستراتژی جذب بازدیدکننده در اولین برخورد گرد هم آمده است، در هفت وبسایت پیاده سازیشده اند. سپس نظر مخاطبان وبسایت ها که از طریق تبلیغات جذب آنها شده اند، از طریق پرسشنامهی زیباشناختی و اقناع در دو فاز متفاوت پرسیده می شود. نتایج پرسشنامه ی زیباشناختی وبسایتشامل 20 سوال از 57 نفر نشان داد 98.2 نسبت به وبسایت پیاده سازی شده بر اساس تمام تکنیکهای مدل، در چهار حوزه ی زیباشناختی کلاسیک، زیباشناختی بیانگر، قابلیت استفاده، تعاملخوشآیند و کیفیت، نظر مثبت داشتند. در فاز دوم از میان 320 نفر بازدیدکننده ی سایت های مدل،97% بازدیدکنندگان به خرید از آن وبسایت ها تمایل داشتند (اقناع). سپس نتایج حاصل از آزمونویلکاکسون میان هفت وبسایت مدل (تکمیل، تمایل، تقابل، کمیابی، اقتدار، تعهد، اثبات اجتماعی)عدم وجود تفاوت معنادار میان تکنیک های بخش سوم مدل را نشان داد. به اینترتیب نتایج نشان دادکه پیاده سازی مدل مذکور در وبسایت تجاری سبب ایجاد حس مثبت و اقناع بازدیدکننده به خریداز آن وبسایت می گردد.

توضیحات بیشتر