فایل ورد پيشبيني پذيرش يا عدم پذيرش پيشنهاد افتتاح حساب سپرده مدتدار با استفاده از يک مدل پيش بيني کننده ترکيبي: رويکرد داده کاوي

لینک دانلود

فایل ورد پيشبيني پذيرش يا عدم پذيرش پيشنهاد افتتاح حساب سپرده مدتدار با استفاده از يک مدل پيش بيني کننده ترکيبي: رويکرد داده کاوي دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد پيشبيني پذيرش يا عدم پذيرش پيشنهاد افتتاح حساب سپرده مدتدار با استفاده از يک مدل پيش بيني کننده ترکيبي: رويکرد داده کاوي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد پيشبيني پذيرش يا عدم پذيرش پيشنهاد افتتاح حساب سپرده مدتدار با استفاده از يک مدل پيش بيني کننده ترکيبي: رويکرد داده کاوي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد پيشبيني پذيرش يا عدم پذيرش پيشنهاد افتتاح حساب سپرده مدتدار با استفاده از يک مدل پيش بيني کننده ترکيبي: رويکرد داده کاوي :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي پژوهش هاي کاربردي در فناوري اطلاعات، کامپيوتر و مخابرات

تعداد صفحات :25

چکیده مقاله:

مؤسسات بانکی از مهمترین مولفه های نظام اقتصادی هر کشور می باشند. این موسسات تلاش دارند تا با ارائه پیشنهاداتوسوسه انگیز، تعداد بیشتری از مردم را ترغیب به سرمایه گذاری در بخش های پولی و بانکی نمایند. طبیعتاً موفقیت چنینپیشنهاداتی در گرو تعامل مستقیم با مشتری و تلاش برای قانع ساختن آنهاست. یک روش موثر ارتباط مستقم، استفاده ازبازاریابی تلفنی است که در سالهای اخیر با توجه به افزایش ضریب نفوذ تلفن همراه و ثابت، مورد آزمایش و اقبال واقعگردیده است. در این مقاله یک مدل پیش بینی کننده ارائه خواهیم نمود که قادر است تا بر اساس اطلاعات مشتریان، استقبالیا عدم استقبال آنها را در مواجهه با چنین پیشنهاداتی پیش بینی نماید. این دانش کمک شایانی به بازاریاب بانک می کندتا با صرف وقت و هزینه به مراتب کمتر، پیشنهاد افتتاح حساب را تنها در اختیار مشتریانی قرار دهد که محتمل است ازچنین پیشنهاداتی استقبال نمایند. ازسوی دیگر دانش تحصیل شده در مورد مشتریانی که از اینگونه پیشنهادات استقبالنمی کنند نیز مفید است. چرا که بانک ها را قادر به طراحی پیشنهاداتی می سازد که قادر است تا توجه این قشر را نیز به خودجلب نماید. در مدل پیشنهادی، چندین طبقه بندی کننده را بر اساس داده های بانکی که از یکی از بانک های کشور پرتقالبه دست آمده است، آموزش میدهیم و داده های آزمون را جهت داوری به هریک از آنها می سپاریم. در نهایت با استفادهاز یک رویکرد ترکیبی و بر اساس یک مکانیزم مبتنی بر رأی گیری، نتیجه نهایی پیش بینی مشخص می گردد. نتایج ارزیابی هاحاکی از عملکرد بهتر مدل پیشنهادی نسبت به تک تک مدل های پایه بوده است.

توضیحات بیشتر