فایل ورد پيامدهاي زيست محيطي تجارت الکترونيک B 2 C : زباله هاي رايانه اي

لینک دانلود

فایل ورد پيامدهاي زيست محيطي تجارت الکترونيک B 2 C : زباله هاي رايانه اي دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد پيامدهاي زيست محيطي تجارت الکترونيک B 2 C : زباله هاي رايانه اي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي فایل ورد پيامدهاي زيست محيطي تجارت الکترونيک B 2 C : زباله هاي رايانه اي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد پيامدهاي زيست محيطي تجارت الکترونيک B 2 C : زباله هاي رايانه اي :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بين المللي پژوهش هاي کاربردي در فناوري اطلاعات، کامپيوتر و مخابرات

تعداد صفحات :9

چکیده مقاله:

ظهور اینترنت و تجارت الکترونیک، روش های جدیدی از بازاریابی و فروش بسیاری از محصولاترا به ارمغان آورده است که اثرات سیستمی گسترده آن، تغییرات نامشخصی را بر محیط زیستاعمال کرده است. تجارت الکترونیک شرکت با مشتری، موضوعی است که در چند سال اخیر، بارشد فزاینده ای مواجه بوده است، و چالشی که اخیراً در ذهن جوامع ایجاد کرده است، پیامدهایزیست محیطی آن می باشد. امروزه سرعت فزاینده تولید زباله های جامد حاصل از تجهیزاتالکتریکی و الکترونیکی مستعمل، یکی از نگرانی های رو به رشد جوامع جهانی است. ضایعاتالکترونیکی شامل کامپیوترها، وسایل الکترونیکی تفریحی، تلفن های موبایل و سایر وسایلالکترونیکی هستند، که توسط مصرف کنندگان اولیه به دور انداخته می شوند. این پسماندها به دلیلمخاطراتی که برای انسان و محیط زیست او می توانند ایجاد کنند، به عنوان مواد زائد خطرناکشناخته شده اند. از سویی، نقش تجارت الکترونیک در کاهش آلودگی های زیست محیطی غیرقابل انکار است، و از سویی دیگر، زباله رایانهای مصیبت جدید محیط زیست ایران می باشد. لذا باتوجه به اهمیت عملیات لجستیک در تجارت الکترونیک هدف این مقاله، بررسی پیامدهای زیستمحیطی تجارت الکترونیک شرکت با مشتری، به ویژه با در نظر گرفتن زباله های رایانه ای می باشد.

توضیحات بیشتر